باید و نبایدهای مکاتبات اداری در نشست با همکاران پژوهشگاه

نشست تعاملی نگارش مکاتبات اداری با بررسی نمونه هایی از نامه های داخلی پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه، دکتر حسین زرینی، معاون توسعه مدیریت و منابع در این نشست صمیمانه، بایدها و نبایدها در تهیه پیش نویس های اداری را تبیین کرد.

وی با اشاره به این که هر دست نوشته ای می تواند در آینده، مبنای پژوهش محققان شود، اظهار داشت: محتوای برخی نامه های اداری در اسناد تاریخی، تصویری از اقتصاد و سیاست دوران خود را به نمایش گذاشته اند، بنابراین نباید ارزش مکاتبات اداری را نادیده بگیریم.

دکتر زرینی در این نشست، جایگاه پاکیزه نویسی در محیط پژوهشگاه را مهم تر از فضاهای اداری دیگر دانست و با ارائه نمونه هایی از پیش نویس های تهیه شده در گردش کاری، به ذکر برخی نکات نگارشی در آنها پرداخت.

بر اساس این گزارش، زمان برگزاری نشست بعدی مکاتبات اداری به زودی اعلام خواهد شد.

 

گزارش تصویری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *