در جامعه خردورز، محتوا حرف اول را می زند نه تیتر

معاون پژوهشی پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: در فرهنگی که عوامفریبی جایگاه مهمی داشته باشد، تیتر، حرف اول را می زند، در حالیکه در جامعه خردورز، محتوا اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، در نشست” تولیدمحتوا و تدوین گزارش های پژوهشی” که روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در پژوهشگاه برگزار شد، دکتر مهدی فروتن، روزنامه نگار و مدرس رسانه با بیان اهمیت سواد رسانه و نیز مخاطب شناسی در فرایند تولیدمحتوا، به ذکر نکات کاربردی گزارش نویسی در فضای پژوهش پرداخت و گفت: سبک نگارش شما، امضایی ست که باید در هر گزارش دیده شود.
وی با دسته بندی انواع اطلاعات به پژوهشگران توصیه کرد با توجه به حوزه نخبگانی پژوهشگاه قوه قضاییه، در پردازش و ارائه اطلاعات، دقت و وسواس لازم را داشته باشند.

 

گزارش تصویری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *